Философията на дизайна на Audi за промиване надолу може да означава, че всичките му автомобили изглеждат сходни, но за щастие по-евтините споделят качествата на луксозните модели, а не обратното.

В резултат на това Q3 е наситен с голяма част от първокласното усещане на по-големите си конкуренти. Това е характеристика, която не е просто дълбока, тъй като Q3 съчетава остър стил с най-новите технологии, страхотно качество на изработка и отлично возене и управление.

Относно Audi Q3

Audi Q3 съществува в сегашната си форма от 2018 г. насам и макар да не се е променило много по отношение на стила от своя предшественик, той получи ценен технологичен ъпгрейд, включително приемането на виртуалния кокпит на Audi , който е на фирмата впечатляващ дисплей с цифрови инструменти.

За щастие няма много лошо в начина, по който изглеждат повечето Audi-та, а Q3 може да предложи много повече от типичния си първокласен стил. Има прилична гама от двигатели, които са мощни и ефективни, включително новата 45 TFSI e хибридна опция, и има полезна практична кабина, която също е луксозна.

Това усещане за лукс е добре предизвестено от голямата решетка на Audi, която придава на Q3 силно присъствие на пътя. Въпреки високата си позиция на SUV, няма много фокус върху способността за проходимост, но карането на Q3 навсякъде извън асфалта ще бъде далеч от умовете на повечето собственици. Отличното пътно поведение на Q3 обаче ще бъде оценено по достойнство и докато BMW X1 предлага малко повече привличане на водача, клиентите на Audi харесват начина, по който колите им се държат добре. По-малко плавната ръчна смяна на скоростите е малка муха в мехлема, но е малко вероятно да наруши сделката, особено след като мнозина ще изберат автоматичната опция S tronic. В противен случай е доста трудно да се намерят дупки в подхода на Q3.

Audi Q3 е едно от най-важните превозни средства в гамата на немската марка, като се има предвид нарастващото нежелание на хората да купуват „обикновени“ седани или хечбеци , когато се предлага кроусоувър/SUV .

Той се състезава на изключително конкурентен пазар срещу модели като BMW X1, Mercedes GLA, Jaguar E-Pace и Volvo XC40 в премиум края на кросоувър сектора, но също така трябва да привлече купувачи на по-масови автомобили като Ford Kuga, Nissan Qashqai, Renault Kadjar и Peugeot 308.

В сравнение с предходния модел, най-новият Q3 има рестилизирана предна решетка с осмоъгълни ръбове, нови фарове, а профилът на автомобила е по-висок, подчертавайки характеристиките на кросоувъра. Има малко повече шик във външния стил, с изпъкнали арки на задните колела, които са подобни на тези на седаните A5 и A8.

Предлага  се и модел Q3bSportback. , който носи допълнителен стил под формата на стръмно наклонена линия на покрива, придавайки вид на купе в сравнение със стандартния Q3. Sportback е с 16 мм по-дълъг от Q3, на който е базиран, а линията на покрива не влияе толкова много на практичността, колкото можете да си представите.

Най-новата версия на Audi Q3 е изградена на платформата MOB на VW Group, която споделя с нарастващ брой вътрешни партньори. Има само една каросерия с пет врати и петместна кабина, но получавате просторен багажник.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации