Германските създатели на Mercedes-Benz обявиха, че G-Class във версията 4×42 се завръща и е по-жесток от всякога. Новото поколение на супер луксозния офроудър ползва V8 двигател с 585 к.с от модификацията G 63 AMG, за да се трансформира в истински звяр, отговарящ за всеки терен, без да забравя лукса и комфорта на пасажерите.

Новата версия на всъдехода отново ще излезе в незначителен тираж, като ясно се вижда, че тя се различава от другите G-Class. Официалните данни, предоставени от създателите, доказват това. Колата ще получи нови оси, които са разположени по-високо, за да бъде постигнат по-голям пътен просвет и поставянето на по-големи гуми.

Създаден е по екстремен модел на Mercedes-AMG G 63 4x42 - mercedes1

Дистанцията между бронята и земята е 351 мм. Капацитетът на газене е увеличен от 70 на 91 см, а ъгълът на атака на затруднение, който беше 27 градуса, сега вече е 40 градуса.

Новият модел Mercedes е съоражен с 22-цолови алуминиеви джанти, специален спойлер на покрива, в който ще бъдат вградени допълнителни LED-светлини, нов капак за аварийно колело и множество карбонови вложки по каросерията.

Във вътрешния интериор откриваме кожени седалки Nappaс волан, покрит с микрофибър Dinamicaи лайсни от черни въглеродни влакна. Пред пасажера има 12,3-инчов цифров инструментален панел, който разрешава въвеждането на персонални настройки за движение по тежки терени. За тази версия са предвидени около 40 цвята, разбира се и Green Hell Mango, познат от AMG GT-R.

Създаден е по екстремен модел на Mercedes-AMG G 63 4x42 - mercedes2

Нововъведенията са и при двигателя. Ако първият 4×42е развивал 422 конски сили, сега 4,0-литровият V8 битурбо достига 585 конски сили и 850 Hм. В съчетание с 9-степенната автоматична трансмисия и постоянното задвижване на всички колела, марката обеща увеличение от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди.

От фирмата посочват пък, че разходът ще бъде 20,1л/100 км при нива на вредни емисии CO2 от 456гр/км. Впечатваляща е и цената, която ще започне от 250 000 евро.

 

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации