Защо Aston Martin преживява труден период?

Aston Martin – любима марка на мнозина, символ за чар и елегантност.

Основана от Робърт Бамфорд и Лионел Мартин, Aston първоначално започва като нишов производител на спортни и състезателни автомобили, преди да изгради дълготрайна иконография като компания за направа на стилни спортни GT.

Партньорството с Джеймс Бонд прави Aston Martin един от най-обичаните производители на автомобили в света и един от най-разпознаваемите. Интересното е, че фирмата е фалирала цели седем пъти през цялата си 109-годишна история. Но въпреки проблемите, винаги се намира някой, който идва на помощ с ясен план за действие. В момента компанията също преживява големи трудности. Ето какви са причините.

Кадрова криза – в Aston Martin имат проблеми с намирането на качествени служители и това не е проблем от сега.

Дизайните не са атрактивни, колкото преди.

Двигателите на Mercredes повлияха зле на автентичността и уникалността на автомобилите.

Проблеми с технологичното развитие.

Няма ясен план за бъдещето.

Последните филми за Джеймс Бонд не ползват актуалните модели автомобили.

Неуспешна конкуренция с Ferrari.

Последвайте ни в Google News

Теодора Илиева

Автор на съдържание в онлайн медии и копирайътър с интереси в областта на технологиите, спорта и ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации