Ако си мислите, че новите модели на Ferrari се появяват по-често в сравнение с преди, то предположението ви е съвсем точно. Но това важи повече за моделите от „средата” на гамата, където са по-достъпните модели. В последните 20 години италианската компания подменя основните си модели средно на повече от пет години. В близко бъдеще това темпо ще се ускори.

Интересното е, че средно на 5 години се подменят масови модели, в SUV сегмента или при по-достъпните автомобили. При по-мощните и спортни модели ритъмът е по-различен – вижте от колко време е на пазара Nissan GT-R например или пък 10-те години живот на Lamborghini Gallardo. Такива примери има много, но в Маранело явно са готови да променят традицията.

А причината за това се крие в желанието на мениджмънта на компанията да привлича по-бързо нови клиенти към марката, както и да не позволи на вече сигурните купувачи да се изкушават от други предложения. Затова и във Ferrari обясняват за „нови пазари”, като в случая става въпрос за дългоочаквания SUV Purosangue.

Най-вероятно стратегията за по-често лансиране на нови модели най-вероятно няма да се приложи към цялата гама на компанията. Големите GT модели с разположен отпред двигател имат по-дълъг живот, като това важи и за топ моделите като LaFerrari, които излизат в доста по-ограничена серия.

За 2019 Ferrari обяви пет нови модела, като три от тях са вече факт, до края на този месец ще видим и останалите два. И ако тази прогноза е вярна, то през 2023 би трябвало да станем свидетели на следващата сериозна моделна офанзива на марката.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации