Колкото и да е условно означението „серийно” за производството на Bugatti, все пак има разлика между прототипите и колите, които получават клиентите на легендарната марка. И след като един такъв прототип успя да прескочи границата от 480 км/ч, веднага Bugatti лансира и серийната версия на рекордьора – Chiron Super Sport 300+, като в случая акцентът е върху максималната скорост в мили в час.

В крайна сметка обаче серийната версия не е много по-различна. Тя е получила същата удължена и по-аеродинамична каросерия, двигателят също е без промени – W16 агрегатът с название Thor, с 4 турбини и мощност 1600 конски сили.
Същото важи и за трансмисията с по-дълги предавки, спомогнала за прескачането на границата от 300 мили в час.

Има и промени в сравнение с прототипа, подготвен за рекорда. Серийният Chiron Super Sport 300+ идва с нормална седалка за водача, като при прототипа това пространство беше заето от измервателна апаратура, лаптоп и GPS устройство. Също така ролбарът вече го няма, а просветът на колата е върнат на нормалната за Super Sport височина. В Bugatti са предвидили и електронно ограничение на максималната скорост, все пак не всеки е Анди Уолъс и не може да пришпорва колата си с почти 500 км/ч по магистралите, но все още не е ясно колко точно ще е това ограничение. Със сигурност, доставчиците на гуми и застрахователните компании също ще имат мнение по въпроса.

Естествено, в Bugatti се грижат за клиентите си и се очаква, че бъдещите собственици на Chiron Super Sport 300+ ще могат да си поръчат ролбар и да премахнат електронния ограничител на скоростта, а компанията ще им осигури ексклузивен достъп до тестовата писта Ера-Лесиен, където Анди Уолъс прескочи споменатите вече 300 мили в час. Стига въпросните собственици да имат смелост и умения да пришпорят колата си за няколко милиона евро.

Като стана дума за пари – 4,66 милиона евро ще е цената на Chiron Super Sport 300+, а производствената серия ще е скромна дори за стандартите на Bugatti – едва 30 коли, към които вече има повече от сериозен интерес.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации