Според Адамо, Себ планира и догодина да стартира в 6 ралита от световния шампионат, като има опция и за „допълнителни участия”.
Тази година Льоб вече участва в 5 ралита и ще кара в „Испания”, а в хода на сезона стартира за Hyundai и в някои по-малки ралита, основно на национално ниво. Преходът към корейската марка беше сериозна крачка напред за Себ след 20 години ангажименти към PSA – в ралитата и в WTCC той кара за Citroen, а в световния раликрос шампионат и рали „Дакар” – за Peugeot.
За момента единственият сигурен пилот на Hyundai за догодина е Тиери Нювил, който има договор до края на 2020, а Адамо даде да се разбере, че държи да задържи Льоб. Все още не е ясно какви са шансовете на Андреас Микелсен и Дани Сордо да останат в тима, въпреки че най-вероятно Сордо отново ще дели третата кола с Льоб.
За втория автомобил с пълна програма обаче претенденти са Микелсен, Крейг Брийн и дори Хейдън Падън, който този сезон остана без място в отбора и се договоря за отделни участия с М-Sport.