Започваме с редовното обслужване – всяка година смяна на масло, филтри и т.н. – 25 000 долара в Щатите, според сметките на Кошбин.
Оттам нататък разходите само растат. От Bugatti препоръчват гумите да се сменят на всеки две години, заради огромните натоварвания, които понасят, а това означава 38 000 долара за нов комплект. Що се отнася до джантите, то те трябва да се сменят на всеки 16 000 километра, по същите причини, само че комплектът е 50 000 долара. Което означава, че само тези операции струват около 100 000 долара за първите две години, в които може да се похвалите като собственик на Veyron.
Мани притежава два Veyrona плюс един уникален Chiron Hermes, но не се оплаква от разходите, тъй като е собственик на гигантски бизнес в сферата на недвижимите имоти. Освен това харесва и други коли – той има и пет броя McLaren SLR McLaren, както и други екзотични возила. Кошбин обръща внимание и на факта, че в Bugatti са се замислили сериозно за разходите на своите клиенти – така комплект гуми за Chiron са доста по-евтини – „едва” 8000 долара.
Другите разходи по чудовищата с W16 двигатели също са впечатляващи, като данните отново идват от Щатите. 46 000 долара струва един турбокомпресор и 9000 долара за труд за смяна на два такива и т.н.
Най-скъпата част за ремонт на Veyron е резервоарът за гориво – 20 000 долара плюс 22 000 долара за труда по смяната му.