Фирмата на бившия главен инженер на Lamborghini – Хорацио Пагани, е известна с това, че предлага специални версии на своите суперколи, дори след като тиражът им е изчерпан и те са спрени от производство. Това важи и за оригиналното купе Huayra, дебютирало през 2011 г. и напълно продадено по предварителни заявки до 2015 г. Неговото производство приключи през 2018 г., когато беше показан и последния екземпляр, получи собственото име – L’Ultimo.
Оказа се обаче, че историята на двувратката не приключва. През 2019 г. компанията Pagani Automobili без много шум представи Huayra Imola, която носи името на легендарната писта в Италия. Тогава става ясно, че от колата с радикално преработена аеродинамика ще бъдат произведени 5 бройки, като първата от тях е за основателя на ателието TopCar – руснака Олег Егоров.
Характеристиките на автомобила обаче стават известни едва сега, като освен тях Pagani публикува и снимки на една от останалите 4 бройки на Huayra Imola. Под капака е поставен познатият 6,0-литров V12 на Mercedes-AMG, чиято мощност е увеличена зо 839 к.с. и 1110 Нм. Това е с 37 к.с. и 50 Нм повече от Huayra Roadster BC, който до този момент беше най-екстремният автомобил на марката. За сравнение, мощността на базовото купе Huyara е 750 к.с., а на купето – 764, като при всички въртящият момент е 1000 Нм.
Въпросът за цената засега остава без отговор. Купето Huyara BC, което излезе в ограничен тираж от 20 бройки, през 2016 г. струваше 2,3 млн. евро. Роудстърът BC бе оценен на 3,8 млн., което най-вероятно означава, че ексклузивната Imola е още по-скъпа.