KGM показа първи кадри на новия си пикап, конкурент на Ranger и Hilux

KGM – компанията, по-известна с предишното си име SsangYong – се готви да представи нов пикап с двойна кабина и турбодизелов двигател. Моделът е пряк конкурент на утвърдени имена като Ford Ranger и Toyota Hilux.

В кратко видео, публикувано в YouTube, южнокорейската марка разкри части от новия автомобил, който възприема радикално различен дизайн в сравнение с настоящия Musso.

Дизайн и първи детайли

С обърнати L-образни фарове и решетка с пет вертикални отвора, предницата напомня повече на SUV моделите на марката Torres и Actyon. В същото време се забелязват и елементи, които носят асоциации с Ford Ranger и дори Mitsubishi Triton.

Страничният профил разкрива висок пътен просвет, странични стъпенки и интегрирани релси на покрива. Отзад се вижда дълъг товарен леген, както и щамповано лого „KGM“ на задния капак, оградено от вертикални LED стопове.

Според информация на изданието Autospy новият пикап носи кодовото име Q300 и се явява наследник на настоящия модел с индекс Q200.

Въпреки че актуалният Musso се продава в Южна Корея под името Rexton Sports, се очаква новият модел да възприеме името Musso за всички пазари. Това е логично продължение на скорошното обособяване на Musso като подмарка на KGM за този тип автомобили.

Запазва се дизеловият двигател

KGM вече обяви плановете си да пусне на пазара и изцяло електрически Musso EV, който ще използва платформата на Torres EVX. Очаква се той да бъде насочен повече към лайфстайл сегмента, отколкото към тежка работна употреба.

Що се отнася до предстоящия KGM Musso Q300, се смята, че той ще запази турбодизеловия двигател. Това е обичайна практика за повечето от най-продаваните пикапи в Австралия и други пазари, където марката присъства.

Все още не е ясно дали задвижващата система ще бъде различна от тази на сегашния Musso. Настоящият модел разчита на 2,2-литров четирицилиндров турбодизелов двигател, който генерира 133 к.с. и 400 Нм въртящ момент. Мощността се предава към четирите колела чрез шестстепенна автоматична скоростна кутия, а стандартният капацитет на теглене е 3500 кг.

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Прочети още
Предишна/Следваща новина

Подобни публикации