Луксозната марка отговаря на потребителското търсене на двигатели с вътрешно горене и хибридни задвижвания.
Британският производител на луксозни автомобили Bentley преразглежда предишния си ангажимент да произвежда само електрически автомобили до 2035 г. поради намаляващото потребителско търсене.
Автомобилният производител, собственост на Volkswagen Group, обяви, че удължава този срок, първоначално заложен в индустриалната стратегия Beyond100+, и ще продължи да предлага плъгин хибридни задвижвания и след тази дата.
Компанията дори планира лимитирана серия на спортен модел с двигател с вътрешно горене, който трябва да бъде обявен преди края на тази година, се казва в съобщение за медиите от 5 ноември.
Председателят и главен изпълнителен директор на Bentley, Франк-Щефен Вализер, заяви, че като предлагат нови модели с двигатели с вътрешно горене и хибридни задвижвания поне до 2035 г., те гарантират, че всеки клиент на Bentley ще може да продължи да се наслаждава на пълната гама от динамика и майсторска изработка на марката.
По време на скорошна презентация в историческия завод на Bentley в Крю, северозападна Англия, Вализер представи актуална информация за индустриалната стратегия на марката.
Той обеща, че съществуващите хибридни модели на Bentley, които в момента се предлагат както с мощни, така и с ултрамощни двигатели в Continental GT (купе и кабриолет) и Flying Spur, ще останат налични поне до 2035 г.
Компанията добави още един модел с двигател с вътрешно горене, Bentayga Speed, към гамата си по-рано тази година, към който ще се присъедини и предстоящият спортен модел. В изявлението се добавя, че не се изключва възможността за още подобни автомобили, ако има търсене от различните световни пазари.
Според Адам Рагоцино, водещ анализатор в Omdia, отговарящ за батериите и електрическите задвижвания, промяната в стратегията на Bentley е принудителна. В имейл до WardsAuto той коментира, че марката е притисната между изцяло луксозните предложения на Rolls-Royce (собственост на BMW) и историческата си връзка със създаването на спортни автомобили.
Рагоцино заяви, че купувачите в сегмента на най-мощните луксозни автомобили все още искат двигатели, които „реват“, и затова Bentley избира златната среда.
Той добави, че неуспешният опит на VW да наложи своя собствен софтуер, разработван от подразделението Cariad, има верижен ефект и забавя прехода към изцяло електрически автомобили.
Рагоцино също така посочи, че макар много експерти в индустрията да не гледат с добро око на плъгин хибридната технология, тези системи осигуряват едни от задвижванията с най-голям пробег.
По този начин, според него, Bentley предлага най-добрата технология за задвижване, като същевременно удовлетворява както луксозната, така и спортната страна на марката, и печели време, за да се дистанцира от проблемите с Cariad.
Последвайте ни в Google News