От BMW са вложили много мисъл в модернизирането на инфоразвлекателната система, като същевременно гарантират, че вниманието на водача остава насочено към пътя. Наличен е и опционален 3D Head-Up дисплей, а почти всички функции могат да се управляват от множеството бутони от двете страни на волана.
Централният процесор зад всичко това е изцяло нов – или по-скоро четирите нови процесора. BMW твърди, че Neue Klasse разполага с четири „суперкомпютъра“. Единият от тях, наречен Heart of Joy, отговаря за задвижването, спирачките, генерирането на енергия при спиране и управлението. Друг модул, за който BMW заявява, че има „20 пъти по-голяма изчислителна мощ от конвенционалните управляващи блокове“, се грижи за функциите за автономно шофиране и паркиране на автомобила.
Що се отнася до стандартните характеристики, BMW iX3 е с дължина 4 782 милиметра и разполага с багажник от 520 литра отзад, както и с малък преден багажник с обем 58 литра.
Все още няма информация за цената, но тя със сигурност ще бъде висока, ако се изберат опционалните пакети M Sport, M package или M Sport package Pro. От друга страна, от BMW съобщават, че в бъдеще ще последват и други, по-достъпни модели.
Този модел е от голямо значение за BMW. Компанията планира да внедри част от технологиите на Neue Klasse в 40 нови модела и обновени версии до 2027 г. Отдалеч дизайнът изглежда впечатляващо, но ще е необходим по-обстоен преглед, за да се оцени качеството на изработката.
Последвайте ни в Google News