Новият брандинг на Jaguar предизвика спорове. Концептуалният модел ще направи същото

Jaguar, автомобилният еквивалент на строг костюм от три части, изглежда е решен да разбуни духовете. Преди няколко дни компанията представи нова, „дръзка“ и „пищна“ визуална идентичност, която раздели феновете на марката. Оказва се, че има и положителни мнения, но в момента е трудно да бъдат открити.

Сега, часове преди официалното представяне по време на Miami Art Week, в интернет изтекоха снимки на новия концептуален автомобил на компанията. Почти сигурно е, че той ще породи също толкова противоречиви мнения.

Розов, ръбат и незавършен

Концептът, чиито снимки бяха публикувани в сайта Coche Spias, се нарича Design Vision Concept и се отличава с далеч по-розов цвят от всеки друг Jaguar досега. Освен това изглежда изключително незавършен, с много изчистен интериор и екстериор, който напомня за ръбатия дизайн на Tesla Cybertruck.

Сред открояващите се елементи са огромните решетки отпред и отзад, изключително тънките фарове, джанти с размери, подходящи за камион, и пълната липса на задно стъкло.

От Jaguar вече бяха показали няколко детайла от Design Vision Concept, но изтеклите кадри разкриват автомобила в цялост и от всички страни.

Компанията действително разработва нов сериен електрически автомобил, който има известна прилика с Vision Concept. Въпреки това остава усещането, че в момента основната цел на Jaguar е да генерира разгорещени дискусии в автомобилните форуми, а не толкова да покаже бъдещ сериен модел.

Последвайте ни в Google News

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации