Dodge Charger от 1970 г. с 818 к.с. от Hellcat Redeye отива на търг

Един поглед е достатъчен, за да си представите рева на неговия V8 двигател, който отеква през изпускателната система Borla. С боята си Brandywine, страничните въздуховоди и скритите фарове, този автомобил изглежда като хищник на пътя. Това е уникален рестомод проект, базиран на Dodge Charger от 1970 г. и оборудван с двигател Hellcat Redeye.

Автомобилът е започнал живота си като стандартен модел R/T 440, преди да бъде преобразен до напълно ново ниво на мощност и изработка, без да са пестени средства.

Мощност от Hellcat Redeye

Сега той се задвижва от 6.2-литров (378 куб. инча) Gen III HEMI V8 двигател Mopar Performance Hellcat Redeye. Агрегатът генерира впечатляващите 818 к.с. и 972 Нм въртящ момент. Двигателят разполага със специално изработени колектори и X-pipe, а звукът му се оформя от изпускателна система Borla.

Данните за ускорението от 0 до 100 км/ч и времето за изминаване на четвърт миля все още се пазят в тайна, но дори само визуално автомобилът излъчва характер на драг състезател.

Петстепенна ръчна скоростна кутия TKO предава мощността към задните колела в типичния за класическите „мъсъл“ автомобили стил. За сигурното спиране се грижат дискови спирачки Wilwood на четирите колела.

Шаси и управляемост

Този Charger е изграден върху напълно модернизирано шаси. Разполага с 8.75-инчов заден диференциал с предавателно число 3.91 и задно окачване QA1 с регулируеми амортисьори. Кормилната уредба също е подобрена със зъбна рейка и сервоусилвател, защото мощност от над 800 к.с. изисква възможно най-добрата управляемост.

Дизайн и интериор

Автомобилът е боядисан в привличащ погледа трислоен цвят Brandywine с дълбок гланцов завършек. Той запазва емблематичните скрити фарове и странични въздуховоди, които подчертават ретро излъчването му. Джантите са 20-инчови хромирани U.S. Mags Bullet, обути с чисто нови гуми.

Интериорът е изцяло тапициран с тъмнокафява кожа, изработена по поръчка. На борда са монтирани климатична система Vintage Air, дигитално приборно табло Dakota Digital VHX, кожен волан Grant и скоростен лост тип „пистолетна ръкохватка“. Километражът показва пробег от малко над 650 км след завършването на проекта, което на практика го прави чисто нов автомобил, скрит в класическа обвивка.

На търг без резервна цена

Автомобилът ще бъде предложен на търг без резервна цена през януари на събитието на Barrett-Jackson в Скотсдейл, Аризона. Това означава, че ще бъде продаден на участника, предложил най-висока цена. Бъдещият собственик ще получи и пълната документация по проекта, която проследява всяка стъпка от преобразяването и доказва произхода на автомобила като R/T.

Последвайте ни в Google News

Теодора Илиева

Автор на съдържание в онлайн медии и копирайътър с интереси в областта на технологиите, спорта и ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации