Името Town and Country се появява за първи път през 1941 г., когато Chrysler представя модела като комби с дървени панели по вратите и задната част. Характерната заоблена форма на задницата, често наричана „barrelback“, разполага с две странично отварящи се врати за по-лесно товарене. Влизането на Америка във Втората световна война прекъсва производството през 1942 г. Когато Town and Country се завръща в гамата на Chrysler през 1946 г., той е напълно преобразен. Освен с нов дизайн, моделът вече не е само комби, а се превръща в самостоятелна линия, която включва седан с четири врати, Brougham седан с две врати, Custom Club Coupe, кабриолет и роудстър. Всички те са с характерна дървена конструкция от рамки от бял ясен около панели от махагон, закрепени към стоманената каросерия. В зависимост от версията, Town and Country използва или шасито на модела Windsor с междуосие 3086 мм и редови шестцилиндров двигател Spitfire с обем 4,1 литра, или по-дългата рама на New Yorker с междуосие 3239 мм и редови осемцилиндров двигател Spitfire с обем 5,3 литра.
Промените за модел 1947 г. са минимални, но от брошурите на Chrysler за същата година става ясно, че вариантът роудстър вече не се предлага. За щастие, шестместният кабриолет остава в производство. Този конкретен екземпляр е завършен в прекрасен светлозелен цвят, който чудесно се съчетава с добре запазената дървесина от ясен и махагон. Хромираните брони, декоративните елементи, тасовете на колелата и гумите с широки бели кантове придават още повече блясък на този вече впечатляващ автомобил.
Последвайте ни в Google News