Porsche успя да си спечели правото на първи и най-сериозен съперник на Tesla при създаването на динамичен и бърз електромобил, който да може да се произвежда в по-голяма серия. Това стана факт с премиерата на електрическия Taycan.

Германската компания първо представи две по-мощни и спортни версии на Taycan, а по-късно през 2019 ще се появят по-достъпните варианти, които ще са и с по-ниска мощност, а Taycan Cross Turismo ще стане факт към края на 2020 година.

Първите два варианта носят имената Turbo и Turbo S – напълно в традициите на Porsche, като Turbo има мощност 671 конски сили с функцията overboost, а това означава ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди и спринт на четвърт миля за 11,1 секунди от място.

При Turbo S представянето е още по-впечатляващо – с активирането на системата за лаунч контрол мощността на двата електромотора на Turbo S отскача от 616 на 751 конски сили и ускорението от 0 до 100 км/ч става за 2,8 секунди.

И двата варианта на Taycan идват с батерии с капацитет 93,4 киловатчаса, като пробег им варира от 380 до 480 километра по новия цикъл WLTP, но в реални условия най-вероятно става въпрос за 340 – 370 километра.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации