Ironman 4×4 предлага силови подобрения за пикапа BYD Shark 6

Специалистите в оборудването за офроуд Ironman 4×4 представиха три пакета за увеличаване на допустимата максимална маса (GVM) на новия пикап BYD Shark 6. Подобни комплекти се предлагат и за най-продаваните модели в сегмента като Ford Ranger и Toyota HiLux.

В стандартния си вид Shark 6 има допустима максимална маса от 3500 кг и полезен товар от 790 кг. Тези характеристики го позиционират по-скоро като лайфстайл автомобил, който обаче все още е способен да превозва сериозни товари.

Трите нови пакета – Medium, Heavy и Extra Heavy – включват монотръбни амортисьори IM2.5 и съответстващи пружини. Те увеличават максималното натоварване на предния и задния мост на пикапа, като същевременно повдигат окачването с около 30 мм.

В резултат на подобренията максималното натоварване на предния мост се покачва от 1651 кг на 1800 кг, а на задния – от 1927 кг на 2150 кг. Това увеличава общата допустима максимална маса до 3850 кг, а полезният товар нараства до 1140 кг.

Важно е да се отбележи, че максималната маса на теглене на ремарке със спирачки (2500 кг) и допустимата максимална маса на композицията (5750 кг) остават непроменени. По отношение на тегленето Shark 6 все още изостава с 1000 кг от повечето си конкуренти с турбодизелови двигатели.

Въпреки че и трите комплекта осигуряват еднакви крайни стойности, Ironman 4×4 ги описва по различен начин според предназначението им. Пакетът Medium е проектиран за постоянен допълнителен товар между 0 и 300 кг. Комплектът Heavy е предназначен за автомобили, които носят над 300 кг допълнително оборудване, а Extra Heavy е разработен за пикапи с постоянен товар в задната част над 600 кг.

Цените на пакетите започват от 3490 долара за Medium, 3590 долара за Heavy и 3690 долара за Extra Heavy. От компанията уточняват, че цените са еднакви както за нови, така и за вече регистрирани автомобили.

Това не е първото сътрудничество между двете компании. Ironman 4×4 вече си партнира с BYD за предлагането на аксесоари, монтирани директно при дилърите, като силови брони и покриви за товарния отсек.

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Прочети още
Предишна/Следваща новина

Подобни публикации