Една от най-големите загадки около Chevrolet Corvette C8 е как точно General Motors успяха да запазят началната му цена под 110 000 лева.
Президентът на General Motors Марк Ройс, сподели, че производствените разходи на C8, ще бъдат разпределени в бъдещата гама от автомобили. Също като предшественика си, C8 ще има „портфолио“ от модели. Новият Corvette Stingray е само началото, като в интернет пространството, вече циркулират слухове за хибридни и плъг-ин вариации.
Главният инженер на Corvette и ръководител на линията за превозни средства Тадж Юхтер, приписва забележително ниската начална цена на C8, на икономията от мащаба на GM, което позволява на автомобилния производител да осигури много съдържание в автомобила, без клиентите да плащат допълнително. „Да бъдеш част от по-голяма компания има своите предимства“, казва Юхтер.