Jaguar предлага бързи обиколки на Северната дъга на „Нюрбургринг”, като „състезателните таксита” са два модела – електрическият I-Pace eTrophy и XE SV Project 8.

И в двата случая изживяването по трасето в планината Айфел си струва – Северната дъга е с дължина 20,8 километра и има 73 завоя, а зад волана е „професионален и опитен пилот”, като от Jaguar не дават имената на пилотите.

I-Pace eTrophy е част от марковия шампионат на Jaguar, който е част от програмата на състезателните уикенди във Формула Е и бързо натрупа популярност сред феновете. Електромобилът е с мощност 395 конски сили и използва батерия с капацитет 90 киловатчаса, а от Jaguar твърдят, че ускорението от 0 до 96 км/ч става за 4,5 секунди. Цената за една обиколка с I-Pace е 149 евро, като пасажерите са трима на курс и има някои ограничения за теглото и ръста им.

При XE SV Project 8 изживяването е по-ексклузивно, но и по-скъпо – обиколката като пасажер струва 249 евро, като и тук има изискване пасажерът да е навършил 18 години, да не е по-тежък от 120 кг и да не е по-висок от 2 метра. В този случай обаче в колата са само пилотът и пасажерът.

XE SV Project 8 на два пъти подобри рекорда на Северната дъга за сериен седан, така че по-високата цена е оправдана с оглед на екшъна, който предлага колата.

Проектът е на Jaguar Германия и записванията за возене вече стартираха.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации