Mercedes-AMG развиват своята хипер-кола под името Project One

Двигател от F1, хибридни технологии и над 1000 конски сили... какъв проект само!

Новини

| 12 Януари 2017

1/3

След като Mercedes-AMG сами загатнаха за това, което ни очаква на своята уеб страница вече е сигурно, че нещата са сериозни! Пичовете от AMG въобще не си поплюват и открито заявяват какво да очакваме. Project One ще използва дериват надвигателя използван в шампионския болид на Mercedes от Formula 1, който ще "бъде акомпаниран от изцяло електрическа концепция за индивидуално задвижване на колелата от предната ос". Т.е. хипер-колата ще използва някаква умна система за задвижване на четирите колела, като най-вероятно 1,6-литровия турбо V6 ще задвижва задните колела, а електромотора - предните, като системата ще може да преразпределя мощността между осите. Хибридното задвижване ще доставя над 1000 конски сили в "може би най-вълнуващия двуместен автомобил, който някога ще стъпи на пътя", според AMG.

Очаква се да започнем да виждаме Project One в продуктови одежди през втората половина на годината, като някой твърдят, че той може да направи дебюта си през септември на Frankfurt Motor Show. Ултра ексклузивния модел ще чества 50 години AMG и според слуховете само 200 или 300 броя ще бъдат произведени, като цената се очаква да е около 2,4 милиона евро.

Естествено, надали някой се съмнява, че можем да очакваме разбиващи представите динамични характеристики, ниско тегло и изключително грандиозен дизайн от перлата в короната на AMG. За сега имаме само два тийзъра, които все още нищо не разкриват, но главният дизайнер на Daimler споделя, че ще бъде "чиста" и екстремна, което определено означава, че чакането ще си струва. А сега вече като знаем, че хипер-колата ще се казва проект едно, в главите ни изниква въпроса - ще има ли проект две? Да се надяваме!

Новият брой!

Прочетете още

  • 50 Ford GT - историята на новата ракета, която се превърна от скица в реален автомобил и вече има победа в Льо Ман.
  • 62 Бързаме за премиерата на новата Fiesta със... стара Fiesta
  • 68 Lexus LC Coupe - сила срещу разум в две напълно различни разновидности
  • 74 Вървим по пътя на световен рекорд за скорост от преди 50 години... с Jaguar F-Type в цвят "Bluebird K7"
  • 81 Поговорихме си с Дженсън Бътън преди последното му състезание във F1
  • 86 Прибираме Bentley Bentayga от Марбеля в Испания, като се борим с показанията на бордкомпютъра
  • 92 Япония и Германия в търсене на правилната рецепта за як кросоувър - SUV тест на супер минита
  • 100 Време за бира - 28-часово пътуване от Атланта до Тексас с Trans Am със 717 конски сили, за да се снабдим с бира
  • 110 Светец срещу грешник - Чистото бъдеще на Volkswagen срещу злодеите на Honda
  • Тестове
  • 08 Mercedes-AMG E63S
  • 14 Nissan Micra IG-T 90 Tekna
  • 16 Lotus Exige Sport 380
  • 17 Renault Twingo GT
  • 18 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
  • 24 Mercedes-Benz GLC 220d Coupe
  • 26 AUDI TT RS срещу BMW M2
  • Стартер
  • 30 Смахнатият професор - представяме ви Биси Езериоха, който прави коли с над 1000 к.с.
  • 36 Шест неща, които трябва да знаете за Mercedes E-Class Coupe
  • 38 Opel рестартира Insignia, ние одобряваме
  • 39 В кокпита на Porsche 911 RSR
  • 40 Най-бързите Ferrari-та на Фиорано
  • 41 Един ден от живота на Рафаеле де Симоне, който тества Ferrari-та
  • 42 Прогрес рапорт - Еволюцията на Audi RS6 в среща на три генерации на могъщото комби
  • 44 Discovery V готово за старт - пробваме готовата версия преди да влезе в производство
  • 48 Книги за масичката за кафе - четива, които разкриват автомобилни страсти
  • Гараж
  • 118 Porsche 911 C4S - слагаме нови ботуши на зимното ни оръжие
  • 119 VW Carabelle - правим семейно пътуване с много пътници, багаж и други неща
  • 120 Ford Focus RS - снимачна кола в търсене на най-добрата снимка в Сноудония
  • 122 Mazda CX-3 - обобщаваме пазара на малките кросоувъри, преди да решим дали този е най-добрия

Препоръчваме ви!