Mercedes-AMG развиват своята хипер-кола под името Project One

Двигател от F1, хибридни технологии и над 1000 конски сили... какъв проект само!

Новини

| 12 Януари 2017

1/3

След като Mercedes-AMG сами загатнаха за това, което ни очаква на своята уеб страница вече е сигурно, че нещата са сериозни! Пичовете от AMG въобще не си поплюват и открито заявяват какво да очакваме. Project One ще използва дериват надвигателя използван в шампионския болид на Mercedes от Formula 1, който ще "бъде акомпаниран от изцяло електрическа концепция за индивидуално задвижване на колелата от предната ос". Т.е. хипер-колата ще използва някаква умна система за задвижване на четирите колела, като най-вероятно 1,6-литровия турбо V6 ще задвижва задните колела, а електромотора - предните, като системата ще може да преразпределя мощността между осите. Хибридното задвижване ще доставя над 1000 конски сили в "може би най-вълнуващия двуместен автомобил, който някога ще стъпи на пътя", според AMG.

Очаква се да започнем да виждаме Project One в продуктови одежди през втората половина на годината, като някой твърдят, че той може да направи дебюта си през септември на Frankfurt Motor Show. Ултра ексклузивния модел ще чества 50 години AMG и според слуховете само 200 или 300 броя ще бъдат произведени, като цената се очаква да е около 2,4 милиона евро.

Естествено, надали някой се съмнява, че можем да очакваме разбиващи представите динамични характеристики, ниско тегло и изключително грандиозен дизайн от перлата в короната на AMG. За сега имаме само два тийзъра, които все още нищо не разкриват, но главният дизайнер на Daimler споделя, че ще бъде "чиста" и екстремна, което определено означава, че чакането ще си струва. А сега вече като знаем, че хипер-колата ще се казва проект едно, в главите ни изниква въпроса - ще има ли проект две? Да се надяваме!

Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 49 TG TV Преглед - завръща се в родния ефир от 8 април
  • 60 Porsche 911 GTS - идеалната среда между Turbo и Carrera S
  • 66 Непреклонните - изцяло женският състав, който ще се бори в 24 часа на Дубай
  • 72 Tesla Model X - дали тази кола променя света?
  • 78 Faraday FF91 - чертае нови модни тенденции или е високотехнологична случайност?
  • 84 Lotus Exige Sport 350 - по стъпките на Бонд и Esprit в италианските Доломити
  • 94 Alfa Romeo Giulia Veloce - завръщане към корените
  • 104 Градски бижута - Hyundai i10, Citroen C3, Suzuki Ignis и VW Up
  • 112 Nissan Navara Double Ca
  • Тестове
  • 08 Lamborghini Aventador S - как едно "S" преобрази Aventador
  • 13 Peugeot 301 - Обновен отвътре и по-красив отвън
  • 14 BMW 530d xDrive - Готови ли сме за бъдещата технология днес?
  • 15 BMW 540i xDrive - Бизнес лимузина със страстно емоционален двигател
  • 16 VW Golf 1.5 TSI Evo - брилянтен нов двигател, по-самоосъзнат и интелигентен автомобил
  • 17 VW Golf GTI - във Volkswagen впечатляващо добре разбират кои са силните страни на GTI
  • 17 VW Golf GTD - категория "ако имаш тази кола, друга не ти трябва"
  • 18 Mazda MX-5 RF - твърд покрив за още по-добро управление
  • 19 Renault Grand Scenic vs Volkswagen Touran - бърз сравнителен тест на 7-местни MPV–та
  • 20 BMW 435d Gran Coupe - покоряваме Европа по пътя към Женева с достъпното Gran Turismo
  • Стартер
  • 28 В съзнанието на Роби Гордън - отиваме в Мексико, за да разберем магическата формула за успешната състезателна серия
  • 32 Citroen C-Aircross - слава на Бога, че Citroen все още прави щури коли
  • 33 Топ 9 хомологационни оръжия
  • 34 Женевска конвенция - шоуто на автомобилния елит
  • 40 Honda NSX - от шедьовъра на Сена до хиперхибрид
  • Гараж
  • 118 BMW X5 3.0d (E70)
  • 120 VW Caravelle
  • 120 Porsche 911 C4S
  • 121 Opel Astra
  • 121 Mercedes-Benz E220d
  • 122 Ford Mustang

Препоръчваме ви!