Mercedes-AMG развиват своята хипер-кола под името Project One

Двигател от F1, хибридни технологии и над 1000 конски сили... какъв проект само!

Новини

| 12 Януари 2017

1/3

След като Mercedes-AMG сами загатнаха за това, което ни очаква на своята уеб страница вече е сигурно, че нещата са сериозни! Пичовете от AMG въобще не си поплюват и открито заявяват какво да очакваме. Project One ще използва дериват надвигателя използван в шампионския болид на Mercedes от Formula 1, който ще "бъде акомпаниран от изцяло електрическа концепция за индивидуално задвижване на колелата от предната ос". Т.е. хипер-колата ще използва някаква умна система за задвижване на четирите колела, като най-вероятно 1,6-литровия турбо V6 ще задвижва задните колела, а електромотора - предните, като системата ще може да преразпределя мощността между осите. Хибридното задвижване ще доставя над 1000 конски сили в "може би най-вълнуващия двуместен автомобил, който някога ще стъпи на пътя", според AMG.

Очаква се да започнем да виждаме Project One в продуктови одежди през втората половина на годината, като някой твърдят, че той може да направи дебюта си през септември на Frankfurt Motor Show. Ултра ексклузивния модел ще чества 50 години AMG и според слуховете само 200 или 300 броя ще бъдат произведени, като цената се очаква да е около 2,4 милиона евро.

Естествено, надали някой се съмнява, че можем да очакваме разбиващи представите динамични характеристики, ниско тегло и изключително грандиозен дизайн от перлата в короната на AMG. За сега имаме само два тийзъра, които все още нищо не разкриват, но главният дизайнер на Daimler споделя, че ще бъде "чиста" и екстремна, което определено означава, че чакането ще си струва. А сега вече като знаем, че хипер-колата ще се казва проект едно, в главите ни изниква въпроса - ще има ли проект две? Да се надяваме!

Новият брой!

Прочетете още

  • 48 50 неща, които трябва да направите, докато сте живи - списъкът на TopGear с 50-те автомобилни неща, които трябва да карате, направите или преживеете... плюс някой съвсем откачени и шантави идеи! Даже ви съветваме къде и как точно!
  • 49 Mercedes-AMG GT R - покорителят на Ринга се справя с писта Портимао
  • 66 Караме прототипа Audi R18 LMP1 от тази година
  • 88 Хвърляме стотици Porsche-та върху ледена нирвана... по пътя към върховно удоволствие
  • 110 Секретен тест пилот на TopGear проверява Performante за Lamborghini
  • Тестове
  • 08 Nismo GT-R - най-бързият и брутален Nissan, със също толкова брутална цена
  • 12 Mini Cooper S Countryman - порасналото и узряло ново поколение много добре знае какво искат клиентите
  • 16 Volvo V90 Cross Country - шведски автомобил, който ви насърчава да се отдадете на приключения сега
  • 20 Ford Focus RS Mountune - връща се по-шумен, по-мощен и по-атлетичен след спортен лагер
  • 22 Aston Martin Vanquish S - с голяма доза емоция се сбогуваме с атмосферните модели на Aston Martin
  • 24 Toyota GT86 - специален автомобил без много мощност в среда с много по-напудрени хот хечове
  • 26 BMW X5 M50d - лети като бензиновия М и харчи колкото седан
  • 28 Ford Kuga - напълно трансформираният SUV навлезе в топ водите с изпълнение Vignale
  • 30 VW Passat Variant GTE - електрическото бъдеще на Volkswagen вече започна
  • Стартер
  • 32 Специалната връзка между Англия и Америка изглежда добре през погледа на Lucra
  • 36 Нов метал от Детройт и CES 2017 - VW Tiguan Allspace, Lexus LS, Bentley Continental Supersports, Porsche 911 GTS, Audi Q8, Faraday Future FF 91, Chrysler Portal, Toyota Concept-i
  • 40 Топ 9 - Снегоустойчиви превозни средства
  • 42 Прогрес Репорт - Skoda Favorit vs Skoda Fabia
  • 44 VW I.D Buzz: словесна битка - ретро шик или модерна имитация?
  • Гараж
  • 119 Mercedes-Benz
  • 120 Ford Focus RS
  • 120 Opel Astra ST
  • 121 Porsche 911 C4S
  • 122 VW Caravelle

Препоръчваме ви!