Галерия: Mille Miglia 2014 (част II)

За първи път от десет години ралито включваше шест етапа, в които се отчиташе средната скорост. Победителите за 2014 г. са Джордано Моци и Стефания Биака с Lancia Lambda Tip 221 Spider от 1928 г.

Галерии и видео

| 24 Май 2014

1955 Mercedes-Benz 300 SL W 198

1/15

Историческото рали Mille Miglia се проведе от 15 до 18 май по дълго точно 1000 мили (1600 км) трасе в Италия. Тази година ралито включваше няколко участъка, използвани в състезателната му история между 1927 и 1957 г.

Участваха 435 екипажа – избрани от 619 кандидатстващи за участие автомобила от 35 държави. В ралито участваха автомобили от 61 марки – най-много от които Mercedes-Benz (45 автомобила), Alfa Romeo (41), Fiat (39), Jaguar (31) и Porsche (24). Според правилника в днешното Mille Miglia право да участват имат само автомобили, произведени между 1927 и 1957 г. и участвали в поне едно издание на оригиналното рали.

През 2014 г. бе добавен четвърти етап в ралито. По традиция първият етап се проведе от Бреша в Ломбардия до Монтегрото Терме в Падуа. Третият етап изведе екипите до Болоня, преди колоната да се върне в Бреша.

За първи път от десет години ралито включваше шест етапа, в които се отчиташе средната скорост. Победителите за 2014 г. са Джордано Моци и Стефания Биака с Lancia Lambda Tip 221 Spider от 1928 г. Второто място остана за Алесандро Гамберини и Мирко Мани с Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport Zagato от 1930 г., а последното стъпало на почетната стълбичка заеха Джовани Моцери и Тиберио Кавалери с Aston Martin Le Mans от 1933 г..

Галерията, която ви представяме, е дело на фотографа Жулиен Махиелс. Цялата галерия може да видите при колегите от SportsCarDigest - http://www.sportscardigest.com/mille-miglia-2014-report-photos/.



Новият брой!

Прочетете още

  • 48 50 неща, които трябва да направите, докато сте живи - списъкът на TopGear с 50-те автомобилни неща, които трябва да карате, направите или преживеете... плюс някой съвсем откачени и шантави идеи! Даже ви съветваме къде и как точно!
  • 49 Mercedes-AMG GT R - покорителят на Ринга се справя с писта Портимао
  • 66 Караме прототипа Audi R18 LMP1 от тази година
  • 88 Хвърляме стотици Porsche-та върху ледена нирвана... по пътя към върховно удоволствие
  • 110 Секретен тест пилот на TopGear проверява Performante за Lamborghini
  • Тестове
  • 08 Nismo GT-R - най-бързият и брутален Nissan, със също толкова брутална цена
  • 12 Mini Cooper S Countryman - порасналото и узряло ново поколение много добре знае какво искат клиентите
  • 16 Volvo V90 Cross Country - шведски автомобил, който ви насърчава да се отдадете на приключения сега
  • 20 Ford Focus RS Mountune - връща се по-шумен, по-мощен и по-атлетичен след спортен лагер
  • 22 Aston Martin Vanquish S - с голяма доза емоция се сбогуваме с атмосферните модели на Aston Martin
  • 24 Toyota GT86 - специален автомобил без много мощност в среда с много по-напудрени хот хечове
  • 26 BMW X5 M50d - лети като бензиновия М и харчи колкото седан
  • 28 Ford Kuga - напълно трансформираният SUV навлезе в топ водите с изпълнение Vignale
  • 30 VW Passat Variant GTE - електрическото бъдеще на Volkswagen вече започна
  • Стартер
  • 32 Специалната връзка между Англия и Америка изглежда добре през погледа на Lucra
  • 36 Нов метал от Детройт и CES 2017 - VW Tiguan Allspace, Lexus LS, Bentley Continental Supersports, Porsche 911 GTS, Audi Q8, Faraday Future FF 91, Chrysler Portal, Toyota Concept-i
  • 40 Топ 9 - Снегоустойчиви превозни средства
  • 42 Прогрес Репорт - Skoda Favorit vs Skoda Fabia
  • 44 VW I.D Buzz: словесна битка - ретро шик или модерна имитация?
  • Гараж
  • 119 Mercedes-Benz
  • 120 Ford Focus RS
  • 120 Opel Astra ST
  • 121 Porsche 911 C4S
  • 122 VW Caravelle

Препоръчваме ви!