Галерия: Mille Miglia 2014 (част II)

За първи път от десет години ралито включваше шест етапа, в които се отчиташе средната скорост. Победителите за 2014 г. са Джордано Моци и Стефания Биака с Lancia Lambda Tip 221 Spider от 1928 г.

Галерии и видео

| 24 Май 2014

1955 Mercedes-Benz 300 SL W 198

1/15

Историческото рали Mille Miglia се проведе от 15 до 18 май по дълго точно 1000 мили (1600 км) трасе в Италия. Тази година ралито включваше няколко участъка, използвани в състезателната му история между 1927 и 1957 г.

Участваха 435 екипажа – избрани от 619 кандидатстващи за участие автомобила от 35 държави. В ралито участваха автомобили от 61 марки – най-много от които Mercedes-Benz (45 автомобила), Alfa Romeo (41), Fiat (39), Jaguar (31) и Porsche (24). Според правилника в днешното Mille Miglia право да участват имат само автомобили, произведени между 1927 и 1957 г. и участвали в поне едно издание на оригиналното рали.

През 2014 г. бе добавен четвърти етап в ралито. По традиция първият етап се проведе от Бреша в Ломбардия до Монтегрото Терме в Падуа. Третият етап изведе екипите до Болоня, преди колоната да се върне в Бреша.

За първи път от десет години ралито включваше шест етапа, в които се отчиташе средната скорост. Победителите за 2014 г. са Джордано Моци и Стефания Биака с Lancia Lambda Tip 221 Spider от 1928 г. Второто място остана за Алесандро Гамберини и Мирко Мани с Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport Zagato от 1930 г., а последното стъпало на почетната стълбичка заеха Джовани Моцери и Тиберио Кавалери с Aston Martin Le Mans от 1933 г..

Галерията, която ви представяме, е дело на фотографа Жулиен Махиелс. Цялата галерия може да видите при колегите от SportsCarDigest - http://www.sportscardigest.com/mille-miglia-2014-report-photos/.



Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 49 TG TV Преглед - завръща се в родния ефир от 8 април
  • 60 Porsche 911 GTS - идеалната среда между Turbo и Carrera S
  • 66 Непреклонните - изцяло женският състав, който ще се бори в 24 часа на Дубай
  • 72 Tesla Model X - дали тази кола променя света?
  • 78 Faraday FF91 - чертае нови модни тенденции или е високотехнологична случайност?
  • 84 Lotus Exige Sport 350 - по стъпките на Бонд и Esprit в италианските Доломити
  • 94 Alfa Romeo Giulia Veloce - завръщане към корените
  • 104 Градски бижута - Hyundai i10, Citroen C3, Suzuki Ignis и VW Up
  • 112 Nissan Navara Double Ca
  • Тестове
  • 08 Lamborghini Aventador S - как едно "S" преобрази Aventador
  • 13 Peugeot 301 - Обновен отвътре и по-красив отвън
  • 14 BMW 530d xDrive - Готови ли сме за бъдещата технология днес?
  • 15 BMW 540i xDrive - Бизнес лимузина със страстно емоционален двигател
  • 16 VW Golf 1.5 TSI Evo - брилянтен нов двигател, по-самоосъзнат и интелигентен автомобил
  • 17 VW Golf GTI - във Volkswagen впечатляващо добре разбират кои са силните страни на GTI
  • 17 VW Golf GTD - категория "ако имаш тази кола, друга не ти трябва"
  • 18 Mazda MX-5 RF - твърд покрив за още по-добро управление
  • 19 Renault Grand Scenic vs Volkswagen Touran - бърз сравнителен тест на 7-местни MPV–та
  • 20 BMW 435d Gran Coupe - покоряваме Европа по пътя към Женева с достъпното Gran Turismo
  • Стартер
  • 28 В съзнанието на Роби Гордън - отиваме в Мексико, за да разберем магическата формула за успешната състезателна серия
  • 32 Citroen C-Aircross - слава на Бога, че Citroen все още прави щури коли
  • 33 Топ 9 хомологационни оръжия
  • 34 Женевска конвенция - шоуто на автомобилния елит
  • 40 Honda NSX - от шедьовъра на Сена до хиперхибрид
  • Гараж
  • 118 BMW X5 3.0d (E70)
  • 120 VW Caravelle
  • 120 Porsche 911 C4S
  • 121 Opel Astra
  • 121 Mercedes-Benz E220d
  • 122 Ford Mustang

Препоръчваме ви!