Галерия: Mille Miglia 2014 (част II)

За първи път от десет години ралито включваше шест етапа, в които се отчиташе средната скорост. Победителите за 2014 г. са Джордано Моци и Стефания Биака с Lancia Lambda Tip 221 Spider от 1928 г.

Галерии и видео

| 24 Май 2014

1955 Mercedes-Benz 300 SL W 198

1/15

Историческото рали Mille Miglia се проведе от 15 до 18 май по дълго точно 1000 мили (1600 км) трасе в Италия. Тази година ралито включваше няколко участъка, използвани в състезателната му история между 1927 и 1957 г.

Участваха 435 екипажа – избрани от 619 кандидатстващи за участие автомобила от 35 държави. В ралито участваха автомобили от 61 марки – най-много от които Mercedes-Benz (45 автомобила), Alfa Romeo (41), Fiat (39), Jaguar (31) и Porsche (24). Според правилника в днешното Mille Miglia право да участват имат само автомобили, произведени между 1927 и 1957 г. и участвали в поне едно издание на оригиналното рали.

През 2014 г. бе добавен четвърти етап в ралито. По традиция първият етап се проведе от Бреша в Ломбардия до Монтегрото Терме в Падуа. Третият етап изведе екипите до Болоня, преди колоната да се върне в Бреша.

За първи път от десет години ралито включваше шест етапа, в които се отчиташе средната скорост. Победителите за 2014 г. са Джордано Моци и Стефания Биака с Lancia Lambda Tip 221 Spider от 1928 г. Второто място остана за Алесандро Гамберини и Мирко Мани с Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport Zagato от 1930 г., а последното стъпало на почетната стълбичка заеха Джовани Моцери и Тиберио Кавалери с Aston Martin Le Mans от 1933 г..

Галерията, която ви представяме, е дело на фотографа Жулиен Махиелс. Цялата галерия може да видите при колегите от SportsCarDigest - http://www.sportscardigest.com/mille-miglia-2014-report-photos/.



Новият брой!

Прочетете още

  • 50 Ford GT - историята на новата ракета, която се превърна от скица в реален автомобил и вече има победа в Льо Ман.
  • 62 Бързаме за премиерата на новата Fiesta със... стара Fiesta
  • 68 Lexus LC Coupe - сила срещу разум в две напълно различни разновидности
  • 74 Вървим по пътя на световен рекорд за скорост от преди 50 години... с Jaguar F-Type в цвят "Bluebird K7"
  • 81 Поговорихме си с Дженсън Бътън преди последното му състезание във F1
  • 86 Прибираме Bentley Bentayga от Марбеля в Испания, като се борим с показанията на бордкомпютъра
  • 92 Япония и Германия в търсене на правилната рецепта за як кросоувър - SUV тест на супер минита
  • 100 Време за бира - 28-часово пътуване от Атланта до Тексас с Trans Am със 717 конски сили, за да се снабдим с бира
  • 110 Светец срещу грешник - Чистото бъдеще на Volkswagen срещу злодеите на Honda
  • Тестове
  • 08 Mercedes-AMG E63S
  • 14 Nissan Micra IG-T 90 Tekna
  • 16 Lotus Exige Sport 380
  • 17 Renault Twingo GT
  • 18 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
  • 24 Mercedes-Benz GLC 220d Coupe
  • 26 AUDI TT RS срещу BMW M2
  • Стартер
  • 30 Смахнатият професор - представяме ви Биси Езериоха, който прави коли с над 1000 к.с.
  • 36 Шест неща, които трябва да знаете за Mercedes E-Class Coupe
  • 38 Opel рестартира Insignia, ние одобряваме
  • 39 В кокпита на Porsche 911 RSR
  • 40 Най-бързите Ferrari-та на Фиорано
  • 41 Един ден от живота на Рафаеле де Симоне, който тества Ferrari-та
  • 42 Прогрес рапорт - Еволюцията на Audi RS6 в среща на три генерации на могъщото комби
  • 44 Discovery V готово за старт - пробваме готовата версия преди да влезе в производство
  • 48 Книги за масичката за кафе - четива, които разкриват автомобилни страсти
  • Гараж
  • 118 Porsche 911 C4S - слагаме нови ботуши на зимното ни оръжие
  • 119 VW Carabelle - правим семейно пътуване с много пътници, багаж и други неща
  • 120 Ford Focus RS - снимачна кола в търсене на най-добрата снимка в Сноудония
  • 122 Mazda CX-3 - обобщаваме пазара на малките кросоувъри, преди да решим дали този е най-добрия

Препоръчваме ви!