Bentley предизвиква Maybach и AMG

18 January 2020 13:43
Bentley предизвиква Maybach и AMG
Bentley предизвиква Maybach и AMGBentley предизвиква Maybach и AMGBentley предизвиква Maybach и AMGBentley предизвиква Maybach и AMGBentley предизвиква Maybach и AMGBentley предизвиква Maybach и AMGBentley предизвиква Maybach и AMGBentley предизвиква Maybach и AMG

Британският производител Bentley готви старт на продажбите на новото поколение на Flying Spur, който ще трябва да се пребори с две от версиите на седана Mercedes-Benz S-class - Maybach и AMG. Според представител на компанията Flying Spur предоставя повече лукс от Maybach и има повече спортни умения от AMG.


Под капака на автомобила е поставен V12 двигател с мощност 626 к.с., който позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди и достигане на максимална скорост от 333 км/ч. И от Bentley твърдят, че това е най-бързият седан в света. Компанията предвижда и още два задвижващи агрегата - V8 и хибрид, но засега не се съобщава кога ще се появат на пазара.

 

Базовата цена на Flying Spur във Великобритания е 160 000 паунда (187 500 евро), което също е сериозно предизвикателство за Mercedes, тъй като версията Maybach S650 с V12 мотор стартира от 182 245 паунда, а Mercedes-AMG S65 (отново с V12) струва минимум 189 405 паунда.
Flying Spur е и първото Bentley, който разполага със система за задвижане на четирите колела, което му осигурява по-малък радиус на завиване с висока скорост.

 

Британският седан ще се предлага със суперлуксозен салон, като клиентите ще могат да избират между 3 варианта - с 12,3-инчов дисплей, който се прибира, с 3 аналогови циферблата и с така наречения "дигитален детокс", в който се залага на оригинално дърво.

 

Именно съчетанието от естествена кожа и дърво, заедно с най-модерните технологии на VW Group трябва да помогнат на Flying Spur да стане поне толкова популярен, колкото са най-успешните модели на марката - Continental GT и Bentayga.

 

"Има спад на продажбите на седаните от висок клас, но този сегмент е достатъчно голям, че се нуждаем от съвсем малко, за да успеем", категоричен е продуктовият мениджър на марката Питър Гоуст.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ